۷ اسفند ۱۳۹۱، ۱۲:۵۲

فرمانده نیروی زمینی سپاه در گفتگو با مهر:

تمرین طرح‌های دفاعی از اهداف رزمایش پیامبر اعظم8 است/ توضیح درباره خبر شکار پهپاد دشمن

تمرین طرح‌های دفاعی از اهداف رزمایش پیامبر اعظم8 است/ توضیح درباره خبر شکار پهپاد دشمن

فرمانده نیروی زمینی سپاه اظهار داشت: بالابردن توان رزمی و آمادگی به همراه تمرین طرح های دفاعی در صورت هر گونه تهدید احتمالی دشمن از اهداف رزمایش پیامبر اعظم 8 است.

سردار محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه در گفتگو با خبرنگار اعزامی مهر در خصوص این رزمایش گفت: تا به امروز به تمام افراد اهداف پیش بینی شده در این رزمایش دست یافته ایم. یکی از اهداف ما تمرین طرح های دفاعی است.

وی ادامه داد: از دو زاویه باید به این رزمایش نگاه کرد، اول بالا بردن ارتقاء توان رزمی و آمادگی یگان ها و نیروها و دوم تمرین طرح ها و تاکتیک های دفاعی برای آمادگی به منظور هر گونه تهدید احتمالی به دشمن از جمله اهداف این رزمایش است.

سردار پاکپور در واکنش به این سوال که آیا پهپاد واقعی و جاسوسی جنگی دشمن در این رزمایش مورد شکار قرار گرفته است، گفت: خیر تنها پهپاد فرضی دشمن را به زمین نشانده ایم و پهپادهای اصلی دشمن را مورد شناسایی و رصد قرار داده ایم.

به گزارش مهر، رزمایش پیامبر اعظم 8 به مدت یک هفته در منطقه زرند کرمان در حال برگزاری است و در سومین روز از این رزمایش اهداف و عملیات ها در سه منطقه انجام می‌گیرد.

سردار پاکپور در پاسخ به این سوال که آیا طبق برخی خبرها پهپاد واقعی و جاسوسی دشمن در این رزمایش مورد شکار قرار گرفته است، گفت: خیر تنها پهپاد فرضی دشمن را به زمین نشانده ایم و پهپادهای اصلی دشمن را مورد شناسایی و رصد قرار داده ایم.

کد خبر 2005873

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha